antradienis, sausio 22

i'm Jim Morrison i'm dead

aš nemoku iškvėpti savo jausmų šitais žiemos dūmais
(tai ne dūmai tai tik dega tavo viduj tai garai garai garai n y k s t a n t y s)
žiūriu iš šono, ir rimtai - niekas nesklinda
tuomet ir suprantu, kad nekvėpuoju
einu kiekvienam žingsny perlieta sąstingo, tavo kvepalų prisiminimo - ypač, kai jie dar visai šalia
sergu tavim mano mėnuli-----
po pagerėjimo man dar skaudžiau diegia
kažkur ten. viduj. smilksta savon bedugnėn.


 valandą skaitau Gėtę balsu
 gyvenimą esu pasmerkta mylėti tave negyvomis kūno dalimis
 esu pasmerkta - - -

daugiau niekam neištarti "Tu" ir jaustis žmogumi, kuris Nėra.
tokia ir priežastis - Nėra ir tiek

kartais. norėčiau. galėti. nesiklausyti. norėčiau. negirdėti.
nes mano galvoj sukasi filmas, tamsioj galvoj sukasi filmas, vis iš naujo, moku visus dialogus, moku viską, moku net rytojaus ryto pradžią -

i was Jim Morrison. now i'm dead.


tai ne būgnai sproginėja galvoj. tai fleitos, fleitos, fleitos

Komentarų nėra: