šeštadienis, gruodžio 29

b l o gg e r / t a g

taigis, tai dovana, gauta iš Ernesto.šypt. (http://jacksdanielisfromnewyork.blogspot.com/)   Taisyklės - kopijuoju tiesiai iš Ernio blogo - atsakyti į man užduotus klausimus, sugalvoti 11 klausimų, parašyti 11 faktų apie save ir perduoti Tag'ą 11-likai žmonių. Viskas, ką galiu pasakyt, prieš pradėdama yra tai, kad man viskas čia atrodo visiška nesąmonė, bet žiauriai smagu. Ir, deja, 11 žmonių šio garbingo apdovanojimo negaus, nes mano blogas per mažai prabangus, kad turėtų pakankamai kandidatų. juokiuos.

alrighty!
štai atsakymai į supermegaturbomaxi sugalvotus Ernesto klausimus...


  1. Kada praradot nekaltybę? „kada praradai tai dar nieko. bet kada paskutinįkart praradai - va čia jau klausimas, vertas milijono :DD“ G. Drūteikaitė

 

  1. Kiek seksualinių partnerių turėjot? tiek, kiek rhcp turi narių

3.       Kokia mėgztameuse poza sekso metu? http://memecrunch.com/meme/10V3/bitch-please

  1. Ar jūs aktyvas ar pasyvas? aš žmogus
  2. Mėgstamiausia partnerio kūno dalis? rankos. šimtas procentų.
  3. Jūsų požiūris į abortus? negerai, negerai, negerai, Erni, nesidaryk aborto
  4. Ką studijuojat ir kodėl tai studijuojat, jeigu studijuojat? Jeigu nestudijuojat, tai ką studijuosit ir kodėl studijuosit? stop asking me about my future, but oh well. noriu studijuoti muzikologiją, (reikia įrodyt visiems, kad gali nebūt teisininku-ekonomistu-verslininku ir vis vien gali būt laimingas, net būdamas savim) nes reikia pakeisti pasaulį
  5. Kodėl mano blogas yra geriausias Kaune? todėl kad draugauji su manim
  6. Ką padovanotumėt man Kalėdų proga? Aurimą! ok, taip sakyt negalima. padovanočiau bilietą į kokį labailabai koncertą arba tai, ko tu norėtum. nors iš tiesų tai matyt mielai skrisčiau su tavim į kokį niujorką. šiaip, pasižmonėt
  7. jei turite vaginas, Ar mėginote šlapintis atsistojus? Niekada nestovėjau, kai buvo galima sėdėti, ir niekada nesėdėjau, kai buvo galima gulėti.“  Winston Churchill
taigi atsakymas – ne

  1. Ar norėtumėt gimti vyru? Kodėl? čia kone būti-nebūti, jei pradedi galvoti, kas yra geriau. nenorėčiau gimt vyru, nes jau gimiau moterim, o kitam gyvenime vis vien būsiu katė, tad who cares. šypt.

vienuolika faktų:
1)    gali būti, kad rytoj visus šiuos faktus paneigsiu, nes atsikėlusi ryte ar ne visai ryte retai kada žinau apie ką galvosiu, ar kaip man atrodys pasaulis
2)    stengiuosi būti atvira su kitais žmonėmis, nes jie nesupranta, ką aš šneku. Ir aš niekada nesuprantu ko galima nesuprasti, nes aš kalbu labai per daug išsamiai, kad būtų galima nesiorientuoti. Aišku, būna išimčių. Ir, aišku, problema manyje, niekas nesako kitaip
3)    norėčiau turėti baltą katiną, vardu Mocartas, bet turiu šunį, kurio vardas Pupa
4)    dainuoju chore, todėl jei teks išvažiuoti iš Lietuvos, nes veikia Prigimties Jėga arba Bandos Jausmas, mane tikrai grauš sąžinė – sudainavau per daug dainų, kur Lietuva yra Brangi
5)    mano IQ yra žemesnis už vidutinį
6)    kai fortepijono mokytoja nori, kad pagročiau gerai, išrenka man kūrinį, kur maždaug per keturias minutes  reikia gimti, įsimylėti, palikti, pasenti, numirti, prisikelti ir vėl gimti, ir pasistengia, kad kam nors būtinai iškiltų klausimas – aš įveiksiu fortepijoną, ar fortepijonas įveiks mane
7)    bijau eiti į pokalbį dėl savanoriavimo Maisto Banke kitą savaitę, todėl ieškau naujų draugų, 869624783
8)    nemoku užsičiaupti kai reikia, ir tai ne kartą man sukėlė rūpesčių
9)    visi žmonės, su kuriais esu bent kartą gėrusi arbatos, verti knygos
10)  savo pirmajai meilei sakydavau, kad naktimis skrendu į Buenos Aires, ir, tiesą sakant, dar ir dabar tuo tikiu
11)  nežinau gyvenimo esmės ir gali būti, kad nenoriu žinoti, bet J. Keleras labai gerai rašo
Ir vienuolika mano sugalvotų klausimų, skirtų
 
Pirmas. ar tiki dievu? kodėl?
Antras. jei galėtum būti muzikos instrumentas, kas būtum?
Trečias. ar pritari, jog geriausia rašyti tada, kai atrodo, jog pasaulis griūna? kodėl?
Ketvirtas. ar dėl noro pasiekti tikslą verta aukoti draugus, meilę ir etc. ?
Penktas. kodėl pradėjai rašyti blogą?
Šeštas. kokį daiktą, be telefono ar piniginės, visuomet galima rasti tavo kišenėje?
Septintas. tavo didžiausia baimė?
Aštuntas. kokia tavo gyvenimo filosofija ar sakinys, kuriuo vadovaujiesi?
Devintas. ar galėtum draugauti su vaikinu/mergina, neturinčiu klausos? kodėl?
Dešimtas. kas iki šiol gyvenime tave labiausiai nustebino? kodėl?
Vienuoliktas. labai brangi daina - - - (nuoroda)
 



 

1 komentaras: